دسته‌بندی نشده

اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟

اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟

اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟

اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟ یک روش درمانی توسط دستگاه اولتراسونیک می باشد. درمااِف یک روش کم خطر ولی مفید است. در این دستگاه از امواج صوتی سطح بالا برای نفوذ به سطوح زیرین سطح پوست استفاده شده است. فرستادن این امواج صوتی باعث بالا بردن کلاژن سازی صورت، ترمیم عضلات صورت، افزایش گردش خون، کاهش پف و تورم صورت و کمرنگ سازی چین و چروک های ریز، مستحکم کردن پوست شل، از بین بردن پف یا افتادگی پلک ها، درمان سطحی سلولیت، بهبود آکنه، درمان منافذ بزرگ پوست، کمرنگ کردن سیاهی زیر چشم ها، کک و مک و لکه های ناشی از پیری و حتی از بین بردن جای زخم استفاده می شود.
نحوه استفاده از درمااِف صورت

در ابتدا بهتر است بدانید که این فرآیند ایمن، بی خطر و آسان است و برای افرادی که بیماری های پوستی دارند هم قابل استفاده است و خطری را در پی ندارد. در استفاده از این دستگاه هرچه فرکانس اولتراصوت کمتر باشد. امواج به لایه های بیشتری در زیر پوست نفوذ می کند. بنابراین ۱ مگاهرتز برای پوست کل بدن به کار می رود که لایه ها، بافت ها و عضلات ضخیم تر و قوی تری دارند. و حالت ۳ مگاهرتز برای صورت که بافت و عضلات ظریف تری دارد به کار می رود و حالت ۵ مگاهرتز برای نواحس بسیار حساس تر و پوست نازک تر به کار می رود مثل پوست اطراف چشم. هنگامی که امواج فراصوت وارد بدن می شود بدن با واکنش های متفاوتی رو به رو می شود. این امواج توسط عضلات، تاندون ها واستخوان ها جذب می شوند. کلیه این مراحل باعث افزایش دمای بافت‌های مجاور می‌شود. این نیز به نوبه خود منجر به افزایش اکسیژن مورد نیاز سلول‌ها شده و در نهایت به دفع مواد زاید کمک می‌کند.
مزایای درمااِف صورت

اولتراسونیک جایگزین بسیار مناسبی جهت لایه برداری با لیزر، پیلینگ صورت، تزریق کلاژن و بوتاکس و کلیه ی خدمات تهاجمی است که در کلینیک ها جهت بازسازی و جوانسازی پوست انجام می شود. باید توجه داشت که این درمان در بلند مدت جوابدهی مناسبی دارد و یک شبه نتیجه ای حاصل نمی شود. تاثیرات این درمان به مرور به شرح زیر است: تحریک گردش خون، جداسازی آرام سلول های مرده پوست، افزایش متابولیسم سلولی، پاکسازی مواد سلولی، کاهش چین و چروک، رفع افتادگی و پف چشم ها، درمان اکنه و کک و مک، روشن کردن سیاهی اطراف چشم، رفع ظاهر سلولیت بافت ها و کاهش جای زخم و رفع چین و چروک و بسیار موارد دیگر که با درمااِف صورت قابل درمان هستند.

این مقاله جهت آشنا شدن بیشتر شما دوستان عزیز با درمااِف یا اتوی صورت بود. شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به سایت بانه زاگرس درماف یا اتوی پوست خود را سفارش داده و بدون نگرانی و داشتن تخصص از رو توضیحاتی که بهتون داده شد استفاده و نتیجه آن را به مرور مشاهده کنید. هدف اصلی این سایت آوردن و عرضه کردن محصولات بهداشتی و زیبایی بدون واسط برای کاربران گرامی میباشد تا انتخاب هایی درست و به جا برای زیبایی پوست خود داشته باشند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ی۰۹۱۸۶۴۵۳۴۸۷ تماس حاصل فرمایید و یا به سایت و پیج بانه زاگرس مراجعه کنید.

اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟
اتوی صورت یا (درمااف)چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *